Este trimestre
no ámbito STEAM traballamos o corpo humano a través de diferentes retos e coa gamificación
e a robótica como protagonistas.
Na primeira
parte da tarefa tivemos que ir resolvendo pequenos retos sobre o corpo humano,
as súas partes, a respiración, a nutrición e os hábitos saudables; e na
segunda, iniciámonos na programación utilizando o programa informático “Scrath
JR”, onde por parellas, utilizando unha tablet, creamos un escenario e uns
personaxes que nos contaban curiosidades aprendidas nos retos: que o máis
importante nunha dieta saudable é beber auga, que o óso máis longo do corpo é o
fémur e que se atopa na perna, que temos un músculo que nos axuda a respirar
que se chama diafragma ou que comer demasiados produtos procesados e con moito azucre
non é bo para a nosa saúde.
Cada equipo tiña
un taboleiro coma este e un escornabot:
Por quendas,
tiramos un dado e tiñamos que mover o robot á cela correspondente para despois
coller o reto con ese número e tentar supéralo buscando información nas imaxes
e carteis que estaban distribuídos pola clase.
Por cada reto superado, recibimos unha peza dun rompecabezas que
finalmente, entre todos, tivemos que resolver.
Os reto a resolver foron os seguintes:
Seguiremos mellorando o mundo cunha mirada STEAM!
Comentarios
Publicar un comentario