Volvemos o ámbito STEAM cunha tarefa onde a experimentación é a PROTAGONISTA. Esta vez os nosos cativos convertíronse en PEQUENOS CIENTÍFICOS e realizaron GRANDES DESCUBREMENTOS!!
Como xa sabedes no ámbito STEAM desenvolvemos tarefas involucradas coas matemáticas, as ciencias, a tecnoloxía e as artes. Por iso, nesta ocasión, o alumnado tiña o RETO de CREAR UN TITORIAL EN VÍDEO no que explicaran as súas conclusións despois dos experimentos.
Aquí tes PASO A PASO todos os aprendizaxes e actividades que fixemos:
PASO A PASO
martes
martes
1. CÍRCULO: Xuntamonos para seguir formando equipos de persoas que se coñecen e que descubren cualidades comúns e diferencias. Respondemos a pregunta: Se foras auga, terra, aire ou fogo… Que elemento natural serías?
2. EXPLICACIÓN RETO: Somos científicos. Imos facer 5 experimentos e gravar un titorial explicando un de eles
2. EXPLICACIÓN RETO: Somos científicos. Imos facer 5 experimentos e gravar un titorial explicando un de eles
- Fase HIPÓTESIS: Nesta fase cada nen@ escribe nunha folla de rexistro a súa hipótese ( pensamento) sobre cal vai a ser o resultado da experimentación
- Fase EXPERIMENTACIÓN: Este é o momento de practicar e usar os materiais. Imos comprobar:
- VISTA: De que cor é a auga? Neste experimento os nenos/as tiñen a auga con colorantes para darse conta que a visibilidade de obxectos a través da auga pura e a millor porque esta é transparente ou incolora.
- GUSTO: A que sabe a auga? Neste experimento os nenos/as proban augas con sabores e auga pura para darse conta que a auga a recoñecen porque non ten sabor, é insípida.
- TACTO: Pode tocarse a auga? Neste experimento miran imaxes de auga en diferentes estados e pensan se poden tocala e de ser así con que obxecto a transportarían. Con esta reflexión poden darse conta que a auga pode tocarse e sentirse en en todos os seus estados.
- OLFATO: A que cheira a auga? Neste experimento os nenos/as cheiran vasos con auga con diferentes olores e un con ningún cheiro para darse conta de que recoñecen a auga porque esta é inolora.
- OÍDO: A que soa a auga? Neste experimento os nenos/as escoitan diferentes audios con sons de auga no mar/río/vaso/grifo/wc/choiva e tratan de identificar os sons para darse conta de que a auga pode ter moitos sonidos.
- Fase CONCLUSIONS: Despois da experimentación chega o momento de chegar a conclusións. Son as mesmas que as hipótesis? o meu pensamento cambiou?
3. ROLES DE EQUIPO: Funcions
- Coordinador: É o encargado de levar a orde nas fases do experimento
- Secretario: Reparte e recolle as follas de rexistro dos experimentos
- Axudante: Recolle os materiais e deixa todo ordenado
- Portavoz: Fala no titorial coa axuda dos seus compañeiros
4. EXPERIMENTOS Realizamos en equipos os experimentos utilizando estas follas de rexistro. Preme aquí para descargalas.
5. CÍRCULO:
- Que dificultades ATOPAMOS?
- Completamos a tarefa?
PASO A PASO
xoves
- CÍRCULO: Que lugar con auga gústache máis?
- RECORDAMOS ROLES DE EQUIPO e OS COMPROMISOS PERSOAIS
Que podo MELLORAR para que o traballo en EQUIPO funcione mellor?
- Ser mais respetuoso?
- Aportar mais ideas?
- Axudar a os meus compañeiros cando non saben facer algunha tarefa?
- Ser paciente?
- Escoitar e atender nas explicacións?
- Permitir que as ideas de outros poden desenvoverse?
- Participar mais na tarefa sen distraerme?
- Falar con mais amabilidade?
- Ser mais ordeado
3.RETO: Grabar o titorial co experimento elexido polos portavoces
4. CÍRCULO:
- Avaliación de CARGOS E COMPROMISOS.
- Cubrir as follas de avaliación
Experimentar, manipular, errar, aprender en equipo...
Son moitísimas as habilidades que desenvolvemos!! Aprender facendo, sentindo, construíndo...
Así aprenden as mentes do futuro!
Comentarios
Publicar un comentario